ماشین شما خراب شده است؟! خدایی نکرده تصادف داشتید؟! حرکت دادن ماشین از نظر فنی به ضرر شما خواهد بود؟! امکان حرکت دادن ماشین را به هر دلیلی ندارید؟! نگران نباشید، راه حل شما در دستان امداد هلپ است. امداد هلپ با ارائه خدمات یدک کش سیار در تهران، آماده حمل خودرو شما در تمامی نقاط تهران است. کافی است با امداد هلپ تماس بگیرید تا نزدیک ترین یدک کش سیار تهران خود را به سوی شما اراسال کند. قابل ذکر است که این سرویس شبانه روزی است و در واقع شما می‌توانید درخواست یدک کش شبانه روزی در تهران داشته باشید .

سرویس یدک کش سیار در تهران امدادهلپ، دارای تمامی مجوزهای رسمی است و تمامی نکات ایمنی را برای آسودگی خیال شما رعایت خواهد کرد. پشتوانه این سرویس، سال ها تجربه در ارائه خدمات حمل خودرو سیار در تهران، اعتماد هزاران نفر در تهران، رضایت تمامی آن‌ها از ارائه خدمات و در نهایت افتخاری است که نصیب امدادهلپ شده است. بنابراین بدون نگرانی و به صورت شبانه روزی می‌توانید با امدادهلپ تماس بگیرید و درخواست سرویس یدک کش سیار در تهران داشته باشید .

بهترین پنچرگیری سیار تهران یکی دیگر از مواردی است که افراد ممکن است در زندگی روزمره خود به آن نیاز پیدا کنند . امداد هلپ تمام خدمات امداد خودرو را به صورت شبانه روزی در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

شماره یدک کش سیار در تهران

حمل و نقل خودرو سیار تهران

حمل و نقل خودرو سیار تهران در سراسر خیابان ها و محله های شمال شهر تهران آماده خدمت رسانی می باشد. در قسمت شمال شهر، امداد خودرو تهران به صورت ویژه و فوری و با بهترین کیفیت انجام میگیرد. کسب رضایت شهروندان محترم آن منطقه کار دشواری است و معمولا مشکل پسند هستند. و به سختی میتوان رضایت آنها را در کیفیت جلب کرد و باید به بهترین نحوه آن خدمت را به ایشان ارائه نمود.

در صورتیکه خودرو شما دچار نقض فنی شده باشد با هرگونه ایراد احتمالی ، اولین کاری که باید کنید این است که خودرو را در یک مکان مناسب پارک کرده و از علائم هشداردهنده استفاده کنید برای اطلاع رسانی به سایر خودرو ها امدادخودرو ، و با حفظ خونسردی با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت درکنار شما حضور داشته باشیم.

امروز یدک کش ها  یکی از متداول ترین روش حمل و نقل خودرو است که در مقایسه با بقیه روش ها ایمن است.

این نوع حمل و نقل توسط خودرو های نیمه سنگین مثل نیسان انجام میگیرد که در قسمت بار آن جرثقیلی تعبیه شده مناسب حمل انواع خودرو ای سواری.
رانندگان باید بدانند که یدک کشی قوانین و مقررات خاص خود را دارد علاوه بر آن در زمان مشخصی انجام میگیرد. بطور مثال خودرو یدک کشی بایستی توان کافی جهت یدک کشی را داشته باشد. در هنگام یدک کشی خودروی اسیب دیده باید دارای راننده مسثل و دارای گواهینامه باشد. خودروی اسیب دیده باید به میزانی بالا برود که خودروی یدک کش دید کافی داشته باشد و ایمن رانندگی کند.

نکته مهمی که باید در نظر داشت آن است که خودروی یدک کش حتما باید دارای بیمه شخص ثالث باشد زیرا در هنگام یدک کشی ممکن است به خودروی یدک کش آسیب وارد شود.

توجه داشته باشید خودروی یدک کش باید تجهیزات خاص داشته باشد در ادامه با موارد ی از آن آشنا میشویم.
:

  • زنجیر
  • انواع چکش
  • کابل
  • جعبه ابزار
  • جعبه کمک های اولیه
  • کپسول اتش نشانی
  • جک هیدرولیکی
  • تجهیزات کامل یدکی
  • شبرنگ
  • انواع بالابر
  • و…

از جمله خدمات حمل و نقل سیار در تهران می توان به داشتن مکانیک سیار، پنچرگیری در محل تهران و امداد بنزین تهران و … می توان اشاره کرد.

یدک کش شبانه روزی در تهران

یکی از بهترین ویژگی های یدک کش سیار در تهران امداد هلپ، شبانه روزی بودن این سرویس است. درواقع امدادهلپ به ارائه سرویس یدک کش شبانه روزی در تهران می‌پردازد. سرویس یدک کش شبانه روزی در تهران دارای مزایای بسیاری برای شما خواهد بود. با توجه به حضور یدک کش های ما در تمامی مناطق و محله های تهران و پیگیری لحظه به لحظه امداد هلپ، به محض تماس شما، ما نزدیک ترین یدک کش را انتخاب و به سوی شما ارسال خواهیم کرد تا در زمان شما صرفه جویی شود. در ضمن با وجود کادر فنی متخصص با پشتوانه سال ها تجربه، دیگر نیازی نیست نگران حمل خودرو خود و سلامت آن تا رسیدن به مقصد مورد نظر خود باشید.

همچنین اگر متخصصان ما به محل مورد نظر شما برسند و تشخیص دهند که نیازی به حمل ماشین شما نیست و امکان حل مشکل شما به واسطه تعمیر ماشین در محل تهران وجود دارد، به محض اخذ رضایت شما، نزدیک ترین مکانیک سیار در تهران امداد هلپ را به سوی شما فراخواهیم خواند تا مشکل شما را بدون هیچ جابجایی در اسرع وقت حل نماید. در نهایت باید بگوییم که تماس با شماره امداد خودرو شبانه روزی تهران در همه حال به نفع شما خواهد بود.

خودروی یدک کشی باید از لحاظ سلامت تضمین شده باشد ، تیم امداد هلپ با دارا بودن مجوز رسمی از اتحادیه و داشتن بیش از 30 خودرو یدک کش و امدادگر و..  همچنین با خدمات ویژه یدک کش شبانه روزی در تهران به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

یدک کش خودرو شبانه روزی در تهران

یکی از بهترین ویژگی های امداد هلپ، وجود یدک کش خودرو  شبانه روزی در تهران می باشد، شبانه روزی بودن این سرویس است. درواقع امدادهلپ به ارائه سرویس یدک کش شبانه روزی در تهران می‌پردازد. سرویس یدک کش شبانه روزی در تهران دارای مزایای بسیاری برای شما خواهد بود. با توجه به حضور یدک کش های ما در تمامی مناطق و محله های تهران و پیگیری لحظه به لحظه امداد هلپ، به محض تماس شما، ما نزدیک ترین یدک کش را انتخاب و به سوی شما ارسال خواهیم کرد تا در زمان شما صرفه جویی شود. در ضمن با وجود کادر فنی متخصص با پشتوانه سال ها تجربه، دیگر نیازی نیست نگران حمل خودرو خود و سلامت آن تا رسیدن به مقصد مورد نظر خود باشید. همچنین اگر متخصصان ما به محل مورد نظر شما برسند و تشخیص دهند که نیازی به حمل ماشین شما نیست و امکان حل مشکل شما به واسطه تعمیر ماشین در محل تهران وجود دارد، به محض اخذ رضایت شما، نزدیک ترین مکانیک سیار در تهران امداد هلپ را به سوی شما فراخواهیم خواند تا مشکل شما را بدون هیچ جابجایی در اسرع وقت حل نماید. در نهایت باید بگوییم که تماس با شماره امداد خودرو شبانه روزی تهران در همه حال به نفع شما خواهد بود. خودروی یدک کشی باید از لحاظ سلامت تضمین شده باشد ، تیم امداد هلپ با دارا بودن مجوز رسمی از اتحادیه و داشتن بیش از 30 خودرو یدک کش و امدادگر و..  همچنین با خدمات ویژه یدک کش شبانه روزی در تهران به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

اهداد هلپ خدمات دیگری مانند بنزین سیار غرب تهران را نیز در اختیار شما عزیزان قرار می دهد، برای استفاده از این خدمات کافیست با شماره 09101496613 تماس بگیرید .

شماره یدک کش سیار در تهران

شما میتوانید برای درخواست شماره یدک کش سیار در تهران با شماره تماس های ما هر زمان از شبانه روز تماس حاصل فرمایید تیم ما در کمترین زمان برای حمایت شما در محل حضور پیدا خواهد کرد.

برای تماس اینجا را کلیک کنید